خبرنگار سوری: مردم ایران به رئیس جمهور خود اعتقاد داشتند رکوردشکنی و رونق، دستاورد دولت رئیس‌جمهور شهید در هنرهای نمایشی و موسیقی حضور هنرمندان مشهدی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید رئیسی برگزاری «شب خاطره» به یاد «خادمان ملت» چهره غمگین «ابراهیم حاتمی کیا» در مراسم تشییع شهید رئیسی + عکس فیلم‌های شبکه نمایش به مناسبت هفته مقاومت + زمان پخش «جنی ارپنبک» برنده جایزه بوکر بین‌المللی ۲۰۲۴ شد ویدئو | خاطره‌گویی راوی دفاع مقدس در ویژه‌برنامه «سیدابراهیم» ویدئو | روایت وحید یامین‌پور، مجری تلویزیون، از دیدار عجیب مادر یک شهید با شهید رئیسی درباره «لاک‌پشت و حلزون» که پس از گذشت سه سال پروانه نمایش گرفت + بازیگران و خلاصه داستان قطعه «ما بازمی‌گردیم» تقدیم به شهدای خدمت + فیلم عَلَم خدمت شهیدان بر زمین نمی‌افتد «فرمان مرادی» نوازنده و سازنده ساز درگذشت برگزاری کارگاه نقاشی خلاقانه با موضوع شهید خدمت در مشهد (۳ خرداد ۱۴۰۳) سروده شاعر هندی برای رئیس‌جمهور شهید | او صدای ملتی مظلوم بود صداوسیما در تدارک مناظره‌های ریاست جمهوری «قاف تماشا» برای پاسداشت مقام شهید جمهور منتشر شد + فیلم پخش ویژه‌برنامه‌های رادیو در سالروز آزادسازی خرمشهر (۳ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

درآمد فروش بلیت بازی ایران و آمریکا در سینما به چه کسی می‌رسد؟

  • کد خبر: ۱۳۷۸۵۴
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
درآمد فروش بلیت بازی ایران و آمریکا در سینما به چه کسی می‌رسد؟
سخنگوی انجمن سینماداران درباره درآمد فروش بلیت‌های اکران بازی فوتبال ایران و آمریکا گفت: تمامی عایدی فروش بلیت‌های این اکران به سینماداران تعلق خواهد گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سینما اگرچه با فیلم‌های اخیرش شرایط گیشه‌ای مناسبی نداشت و به دلایل مختلف نتوانست تماشاگر چشمگیری را به سالن‌ها بکشاند، اما رضایت مدیران سینما و تلویزیون و ... و تصمیم مبارکشان در کشاندن بازی ایران و آمریکا به سالن‌های سینما وضعیت را تغییر داد.

سخنگوی انجمن سینماداران در پاسخ به این پرسش که عایدی فروش بلیت‌های اکران بازی فوتبال به چه کسانی می‌رسد می‌گوید: اگر ما ظرفیتی را از اکران فیلم‌های روی پرده می‌گرفتیم و سانس نمایش آن فیلم را به اکران فوتبال اختصاص می‌دادیم، حق طبیعی صاحبان آثار بود که ما درصدی از فروش را به آن‌ها اختصاص دهیم، اما این بازی در سانس فوق‌العاده سینما‌ها اکران شد و تداخلی با برنامه معمول نمایش فیلم‌ها نداشت. به همین دلیل تمامی عایدی فروش بلیت‌های این اکران به سینماداران تعلق خواهد گرفت.

وی در عین حال تأکید کرد: به این نکته هم توجه داشته باشید که سینماداران، با توجه به ریسک و حساسیت بالایی که این اکران داشت، حداکثر نیروی انسانی و پرسنل خود را به کار گرفتند تا بتوانند به‌دور از هر گونه حاشیه‌ای میزبان مردم باشند. تمهیدات بسیاری اندیشیده شد تا حال مردم خوب باشد و بدون نگرانی به تماشای فوتبال بنشینند.

در نهایت باید گفت این ظرفیت وجود دارد و باید روی آن حساب ویژه کرد و با تدبیر از موقعیت پیش آمده سود فرهنگی و اقتصادی برد.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->